Dana SNÁŠELOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka

Marketing research of customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka. Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny …více
Abstract:
This bachelor project explains how the analysis of customer satisfaction surveys are used by an English company. This research is being done in the Trecarn Hotel, Torquay, England, part of the WAShearings holiday group which has many hotels in the UK and in Europe. The research method used was a questionnaire, which contains 22 questins devided into 9 sections. Some answers are given a scale of satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zveřejnit od: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4775

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2007
  • Vedoucí: Ing. Ivana Londová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SNÁŠELOVÁ, Dana. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.