Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile – Bc. Dita REICHOVÁ
Bc. Dita REICHOVÁ
Diplomová práce
Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile
The Art of 30 seconds in an Advertising Campaign of Company T-Mobile.
Anotace:
V dnešní komunikační době se lidé setkávají s různými druhy marketingové komunikace. Jednou z nejčastějších forem, kterou firmy používají pro navázání vztahu se svými zákazníky, je reklama. V této práci naleznete teoretické základy i analýzu realizace konkrétní reklamní kampaně, včetně popisu produkce televizního spotu. Pro uvedení konkrétního příkladu byla vybrána společnost T-Mobile se svou kampaní …víceAbstract:
Nowadays, in the communication times, people are being addressed by different kinds of marketing communication. One of the most used forms, that companies use to build a relationship with a customer, is advertising. In this work you will find both theoretical bases and analysis of concrete advertising campaign, including the description of TV spot production. For the case study, I have chosen the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REICHOVÁ, Dita. Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Projekt optimální televizní reklamní kampaně pro retailovou společnost na českém trhu
Marcela Vyskočilová -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Televizní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“
Alena Pitašová -
Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
Michaela Jirásková -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Odraz historické reklamní kampaně v současnosti
Kateřina Gabrielová -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Šárka Vítová