Změna chování spotřebitelů v oblasti cestovního ruchu zapříčiněná pandemií COVID-19 – Patrik Mráz
Patrik Mráz
Bakalářská práce
Změna chování spotřebitelů v oblasti cestovního ruchu zapříčiněná pandemií COVID-19
Change in Consumer Behaviour in Tourism Caused by the COVID-19 Pandemic
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma „Změna chování spotřebitelů v oblasti cestovního ruchu zapříčiněná pandemií COVID-19“. Zaměřuje se na konkrétní změny chování v době světové pandemie virem COVID-19 a trávení „tradiční rodinné dovolené“. Cílem práce je zhodnocení formy trávení domácího a výjezdového cestovního ruchu obyvatel České republiky před a během doby pandemie virem COVID-19. Samostatná …víceAbstract:
Bachelor thesis is elaborated on the topic “Change in consumer behaviour in tourism caused by the COVID-19 pandemic”. It focused on specific behavioural changes during a global virus pandemic COVID-19 and spending “traditional family holiday”. The aim of the work is to evaluate the form of digestion of domestic and outbound tourism of the population the Czech republic before and during the pandemic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Jadrná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZ, Patrik. \textit{Změna chování spotřebitelů v oblasti cestovního ruchu zapříčiněná pandemií COVID-19}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5l6obp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Comparison of the results of elections in the Czech Republic and the Slovak Republic to the European Parliament with emphasis on party Euroscepticism
Hana Fikrová -
Key factors for establishing a specific tour operator business in the Czech Republic
Jan Dokulil -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Business Analysis of a Start-Up Company in the Czech Republic and Russian Federation
Veronika Fomicheva -
Possibilities and Conditions for water tourism-development in the Czech Republic
Lenka Němečková -
Hodnotenie konkurencieschopnosti destinácie Česká republika
Barbora Krausová
Název
Vložil
Vloženo
Práva