Kompenzace specifických poruch učení a chování v podmínkách střední školy – Michal Klíčník
Michal Klíčník
Bakalářská práce
Kompenzace specifických poruch učení a chování v podmínkách střední školy
Compensation of specific learning and behavior in terms of high school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení a chování. Práce shrnuje současné poznatky o terminologii, etiologii, výskytu a projevech specifických poruch učení a chování. Popisuje proces vzdělávání žáků se specific-kými poruchami učení a chování na střední škole z pohledu legislativních norem. Obecně objasňuje metody reedukace a kompenzace. Představuje možnosti kom-penzace specifických …víceAbstract:
The thesis deals with the specific learning and behavior disorders. Summarizes the current knowledge about the terminology, the etiology, the incidence of speci-fic learning disorders, speeches and behavior. It describes the process of educa-tion of students with learning disabilities and behavior in high school in terms of legislative norms. Generally clarifies the methods of reeducation and compensa …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
Lenka Pavlíčková -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Specifické poruchy učení a pohled jedince na studium a běžný život
Sabina RASZKOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva