Přínos asistenta pedagoga při vzdělávání integrovaného žáka se speciálními potřebami – Petra Loskotová
Petra Loskotová
Diplomová práce
Přínos asistenta pedagoga při vzdělávání integrovaného žáka se speciálními potřebami
The Contribution of Pedagogical Assistant to Education of Pupils with Special Needs at Mainstream Schools
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na specifika žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a na možnosti jejich vzdělávání. Dále vymezuje činnosti školských poradenských zařízení a asistenta pedagoga. Cílem praktické části bylo zjistit, zda-li je asistent pedagoga přínosem pro integrované žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a též pro pedagogy. A to nejen v oblasti pomoci při vzdělávání …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on the specifics of pupils with special educational needs and possibilities of their education. Further defines the activities of school counseling services and a pedagogical assistant. The aim of the thesis was to determine whether a pedagogical assistant is benefitial for integrated pupils with special educational needs and also for teachers. And not just …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Kateřina Jeřábková
- Oponent: Vojtech Regec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOSKOTOVÁ, Petra. \textit{Přínos asistenta pedagoga při vzdělávání integrovaného žáka se speciálními potřebami}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/5layss/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva