Efektivní nákup, prodej a kooperace vybraného podniku – Veronika ŠUSTROVÁ
Veronika ŠUSTROVÁ
Bakalářská práce
Efektivní nákup, prodej a kooperace vybraného podniku
Efficient purchasing, sales and business cooperation
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce je charakterizovat a analyzovat proces nákupu, prodeje a kooperace ve vybraném podniku, definovat hlavní problémy v těchto oblastech a navrhnout možná zlepšení. V první kapitole je popsán podnik NELAN, spol. s r.o., jeho stručná historie a hospodářské výsledky. V následujících třech kapitolách jsou rozebírány jednotlivé oblasti - nákup, prodej a kooperace. Každá z těchto …víceAbstract:
The role of this Bachelor thesis is to characterize and analyze the process of purchase, sale and cooperation in the selected company, define the main problems in these areas and to propose possible improvements. In the first chapter is described NELAN, spol. s r.o., its brief history and economic results. In the following three chapters are analyzed each area - the purchase, sale and cooperation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bohuslav Šimek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUSTROVÁ, Veronika. Efektivní nákup, prodej a kooperace vybraného podniku. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty kooperace neziskových organizací
Lenka Dufková -
Racionalizace výrobního procesu v rámci kooperace ve vybraném podniku
Pavel Smítka -
Efektivní nákup, prodej, kooperace ve vybraném podniku
Lucie MACÁKOVÁ -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
E-shop pro nákup a prodej učebnic v Laravel
Patrik Šmátrala -
Systém pro prodej a nákup knih
David Stránský -
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Petr Zábojník