Specifika obchodu a podnikání v Číně a působení vybraného podniku na čínském trhu. – Jan Trnka
Jan Trnka
Bakalářská práce
Specifika obchodu a podnikání v Číně a působení vybraného podniku na čínském trhu.
Specifics of trade and business in China and operation of choosen company on Chinese market.
Anotace:
Bakalářská práce "Specifika obchodu a podnikání v Číně a působení vybrané firmy na čínském trhu" se věnuje problematice mezinárodního obchodu s osobními automobily na čínském trhu a působení firmy Škoda Auto a.s. na tomto trhu. Cílem této práce je zhodnocení působení firmy Škoda Auto a.s. na čínském trhu a následné navrhnutí výběru nejvhodnější formy vstupu na trh a doporučení k dosažení většího podílu …víceAbstract:
Bachelor Thesis "Specifics of trade and business in China and operation of choosen company on the Chinese market "deals with the issue of international trade of passengers cars, in the Chinese market and the activities of Škoda Auto a.s. in this market. The aim of this work is to evaluate the activities of Škoda Auto a.s. on the Chinese market and the subsequent proposal to select the most appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zuzana Pěničková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trnka, Jan. Specifika obchodu a podnikání v Číně a působení vybraného podniku na čínském trhu.. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz
Název
Vložil
Vloženo
Práva