Hydrobiologie - zpracování tématu pro výuku – Zuzana VESELÁ
Zuzana VESELÁ
Bakalářská práce
Hydrobiologie - zpracování tématu pro výuku
Hydrobiology - treatment of the subject for teaching
Anotace:
Obsahem práce je příprava výuky na téma hydrobiologie pro nižší a vyšší stupeň gymnázií. Byla provedena analýza rámcového vzdělávacího programu a učebnic přírodopisu a biologie s ohledem na téma hydrobiologie. Součástí je přípravný text pro učitele, výukové prezentace a návrh terénního, a laboratorního cvičení a cvičení z chemismu vody. Nezbytnou součástí jsou listy k prověření a zopakování tématu …víceAbstract:
The main content of the thesis is a classroom preparation of hydrobiology for lower and higher level of grammar schools. An analysis of general educational program and textbooks of natural history and biology was made regarding to hydrobiology. In thesis are included a preparatory text for teachers, teaching presentation and proposal of field and laboratory exercises and practice of water chemistry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Lenka Němcová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Zuzana. Hydrobiologie - zpracování tématu pro výuku. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie / Biologie
Práce na příbuzné téma
-
Aplikovaná hydrobiologie - zpracování tématu pro výuku biologie na vyšším stupni gymnázia
Zuzana VESELÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová