Pavla GLADIŠOVÁ

Bakalářská práce

Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

Analysis of the market and marketing strategy of product technology innovation
Anotace:
Tato bakalářská práce má název Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie. Teoretická část je zaměřena na rozbor literárních pramenů o inovacích výrobkové technologie. V analytické části je provedeno zhodnocení současného stavu firmy v odvětví na základě vypracování moderních analýz, jako je PEST, Portrova, SWOT analýza a KFÚ a následná analýza inovovaného výrobku firmy. Hlavním …více
Abstract:
This bachelor work has title Analysis of the market and marketing strategy of product technology innovation. The theoretic part is sight on literary headwaters about innovation of product technology analysis. Pursuant to modern analysis elaboration, such as PEST, Porter analysis, SWOT analysis and KFÚ and subsequent analysis of innovated firm´s product, the firm´s present position in branch is valorized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1736

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GLADIŠOVÁ, Pavla. Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie . Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika