Zhodnocení start-up podnikání v ČR - případová studie – Dominik Bohuslav
Dominik Bohuslav
Diplomová práce
Zhodnocení start-up podnikání v ČR - případová studie
Evaluation of start-up business in the Czech Republic: A Case Study
Anotace:
Diplomová práce popisuje a hodnotí start-up internetového podnikání v České republice. Účelem práce je poskytnout návod, jak založit internetový obchod na českém trhu a jaké nástroje je možné použít se zaměřením na jejich zhodnocení z hlediska jejich nákladovosti, efektivity a přínosu nových potencionálních zákazníků. Pro naplnění cíle práce byla založena společnost s ručením omezeným, pod kterou spadají …víceAbstract:
The thesis analyses and evaluates the start-up of an internet business in the Czech Republic. The goal of this paper is to give a guide on how to start an e-shop in local czech market and which tools are available to use with focus on their valorization from point of expensiveness, effectivity and benefit in a form of new potential customers. To fulfill the aim of the thesis an Ltd. company, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Jakub Kofroň -
Internet a jeho využití v domácnostech
Veronika Gottwaldová -
Prodej zájezdů přes Internet a jeho vliv na cestovní ruch
Dmitrij Štěmenko -
Praktické využití internetu k podnikání
Ondřej Šrámek -
Internet a jeho využití v domácnostech
Martin Janda -
The reception of internet memes translated to Czech on social media
Jan KOUTNÝ -
Podnikání prostřednictvím internetu se zaměřením na internetový obchod
Pavel ŽĎÁNSKÝ -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva