Komunikace účastníků ve výchovně-vzdělávacím procesu v přírodovědných a humanitních předmětech – Bc. Daniel MIKUŠ
Bc. Daniel MIKUŠ
Diplomová práce
Komunikace účastníků ve výchovně-vzdělávacím procesu v přírodovědných a humanitních předmětech
Communication participants in educational process in natural sciences adn humanities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komunikaci účastníků výchovně-vzdělávacího procesu a skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku komunikace v edukačním procesu na SOŠ v Moravskoslezském kraji. Praktická část práce bude zkoumat, do jaké míry ovlivňují vybrané faktory ze strany účastníků pedagogické komunikace úroveň porozumění informací. Cíle práce …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the communication of the educational process participants. It consists of two parts-theoretical and practical. The theoretical part is aimed at the issue of communication in the educational process at the secondary vocational school in the Moravian-Silesian Region. The practical part of the thesis examine the extent to which selected factors influence the level of understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKUŠ, Daniel. Komunikace účastníků ve výchovně-vzdělávacím procesu v přírodovědných a humanitních předmětech. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vliv pedagogické komunikace na vzdělávací proces v rámci vysoké školy
Vendula VÁCLAVÍČKOVÁ -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
LATERALITA A VÝCHOVNĚ VZDĚLÁVACÍ PROCES U ŽÁKŮ 1. STUPNĚ ZŠ
Nikol WEISSGÄRBEROVÁ