Analýza konkurence plastových oken firmy A. O. P. ve Zlínském kraji – Martina BŘEZÍKOVÁ
Martina BŘEZÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurence plastových oken firmy A. O. P. ve Zlínském kraji
A. O. P. - an analysis relating to the competition of plastic windows in the Zlin region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence pro firmu A. O. P., společnost s ručením omezeným, která se zabývá výrobou plastových oken. V této práci posuzuji společnost A. O. P. s. r. o. jako takovou, její konkurenční firmy ve Zlínském kraji, jejichž ceny výrobků srovnávám v tabulkách dle jednotlivých kritérií. Některá kritéria jsou znázorněna také graficky. V závěru uvádím doporučení možného …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of competition for the company A. O. P. s. r. o. which deals with the production of plastic windows. In this work i´m analyzing the A. O. P. s. r. o. in general, as well as its competitive businesses in the Zlín region, which prices of products i´m comparing in the tables according to various criteria. Certain criteria are also illustrated graphically. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13046
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEZÍKOVÁ, Martina. Analýza konkurence plastových oken firmy A. O. P. ve Zlínském kraji. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
Lukáš Plško -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Nesládek -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Proces realizace mystery shoppingu formou projektu
Natálie Simeonovová