Proces zobecňování ve výuce elementární aritmetiky – Petra VÁŇOVÁ
Petra VÁŇOVÁ
Diplomová práce
Proces zobecňování ve výuce elementární aritmetiky
The process of generalization in teaching elementary arithmetic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ověřit aktuální podmínky pro rozvoj fáze poznávacího procesu žáka v aritmetice prvního stupně základní školy. Práce se zaměřuje na tvorbu izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Předmětem zájmu je zjištění, zda se v rámci aritmetiky objevuje dostatečný počet vhodných úloh, a zda učitel disponuje teoretickými znalostmi a praktickými dovednostmi, jak …víceAbstract:
The aim of this master?s thesis is to certify actual conditions for the development of the phase concerning pupil?s cognitive process in arithmetic at primary school. The thesis concentrates on the formation of the isolated models and their generalization into the generic models. The main subject matter deals with the determination whether there appears an appropriate number of suitable tasks as far …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁŇOVÁ, Petra. Proces zobecňování ve výuce elementární aritmetiky. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol