Bc. Štěpán Cilka

Diplomová práce

Využití IoT v marketingové komunikaci

Using IoT in Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice internetu věcí a jeho využívání v marketingové komunikaci. Úvodní teoretická část definuje pojem internet věcí, stručně popisuje používané technologie a ukáže oblasti, ve kterých se internet věcí využívá. V praktické části se práce zabývá hlasovými asistenty a analyzuje názory uživatelů na využívání či svěření se těmto technologiím. Analyzuje, zda a nakolik je …více
Abstract:
This thesis focuses on the issues of the Internet of Things and its use in marketing communication. The first theoretical part defines the Internet of Things term, it briefly describes used technologies and shows the areas in which is the Internet of Things used. In the practical part, the thesis will focus on voice assistants and analyse the opinions of users on using or committing to these technologies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cilka, Štěpán. Využití IoT v marketingové komunikaci. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe