Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company – Ondrej SLUKA
Ondrej SLUKA
Bakalářská práce
Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company
Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company
Abstract:
Vo svojej bakalárskej práci analyzujem situáciu v spoločnosti Southwestern hlavne z pohľa-du využitia priameho predaja a marketingovej komunikácie. Prácu som rozdelil do dvoch hlavných častí. V teoretickej časti som s použitím literárnych zdrojov vysvetlil základnú terminológiu a predajné techniky používané v priamom predaji. Praktická časť, ktorú som aplikoval priamo na spoločnosť Southwestern pozostáva …víceAbstract:
My bachelor thesis analyses situation in Southwestern Company mainly from perspective of utilization of direct sales and marketing communication. I divided my thesis into two chapters. In theoretical part, using literary resources I explained basic terminology and sales techniques used in direct sales. Analytical part, applied directly on Southwestern Company consists of three main sub-chapters. In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLUKA, Ondrej. Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia bežeckého podujatia Behaj lesmi
Martina Mackovjaková -
Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Filip Rybár -
Marketingová komunikácia vybraného ubytovacieho zariadenia
Natália Gorelová -
Marketingová komunikácia Parfumérie DOUGLAS
Alexandra Tóthová -
Online marketingová komunikácia penziónu Harmonia
Silvia Machová -
Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch
Kristína Bečárová