Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o. – Petr HELSNER
Petr HELSNER
Bakalářská práce
Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.
Selection and analysis of SM-KOSPOL, s. r. o. `s target groups of customers
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace a analýza cílových skupin odběratelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část, přičemž poznatky získané v teoretické části jsou využity v části analytické pro doporučení řešení současné situace ve firmě SM-KOSPOL, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace z oblasti cíleného marketingu, tedy segmentace trhu, tržního zacílení a umístění …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the identification and analysis of target groups of potential customers. This thesis is divided into theoretical and applied part. The obtained information from theoretical part are used for making recommendations how to solve the current situation at the firm SM-KOSPOL, s. r. o. The theoretical part contains information concerning target marketing, segmentation, market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17892
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HELSNER, Petr. Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza vlivu reklamního retargetingu na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Segmentace trhu vína
Martin Musil -
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
David Říha -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich