Nikola SVĚTLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Etika neuromarketingu

Ethics of Neuromarketing
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá aktuální téma neuromarketingu, které spojuje východiska klasického marketingu s progresivní technologií neurověd. Po teoretickém úvodu do neurovědy jako takové a fungování mozku vysvětluje roli motivace a pocitů v nákupním chování. Rovněž je ukázán posun paradigmatu klasického marketingu až k samotnému neuromarketingu. Po stručném nastínění jeho historie vymezuje pomocí …více
Abstract:
This bachelor thesis examinates the current topic of neuromarketing, which brings together the bases of classical marketing with progressive technology of neuroscience. After a theoretical introduction to neuroscience and to function of the brain thesis explains the role of motivation and feelings in shopping behavior. It also shows change of marketing paradigm to neuromarketing itself. After short …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVĚTLÍKOVÁ, Nikola. Etika neuromarketingu. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Základy společenských věd

Práce na příbuzné téma