Nikola SVĚTLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Etika neuromarketingu
Ethics of Neuromarketing
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá aktuální téma neuromarketingu, které spojuje východiska klasického marketingu s progresivní technologií neurověd. Po teoretickém úvodu do neurovědy jako takové a fungování mozku vysvětluje roli motivace a pocitů v nákupním chování. Rovněž je ukázán posun paradigmatu klasického marketingu až k samotnému neuromarketingu. Po stručném nastínění jeho historie vymezuje pomocí …víceAbstract:
This bachelor thesis examinates the current topic of neuromarketing, which brings together the bases of classical marketing with progressive technology of neuroscience. After a theoretical introduction to neuroscience and to function of the brain thesis explains the role of motivation and feelings in shopping behavior. It also shows change of marketing paradigm to neuromarketing itself. After short …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVĚTLÍKOVÁ, Nikola. Etika neuromarketingu. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Etický kodex v Neuromarketingu
Marek Toman -
Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu
Simona Sciranko -
Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu
Pavla Jetelová -
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Markéta Koláčková