Vzájemná transformace 3D objektů reprezentovaných trojúhelníkovým povrchem – Bc. Ivo ZELENÝ
Bc. Ivo ZELENÝ
Diplomová práce
Vzájemná transformace 3D objektů reprezentovaných trojúhelníkovým povrchem
Morphing of 3D objects represented by triangular surface
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na transformaci povrchů mezi dvěma povrchy v aplikacích virtuální reality (VR). Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Přehled metod pro transformaci povrchů a jejich deformaci jako jsou morphing, systémy pružin nebo registrace povrchů jsou umístěny v první části. Také se zde nachází analýza a popis problému dekompozice svalů na svalová vlákna. Popis nové metody pro …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on mesh transformation between two meshes in applications of virtual reality (VR). The work is divided into two parts. A survey of methods for transforming and deforming meshes as morphing, mass-spring system or mesh registration are situated in the first part. There is also discussed problem of muscle wrapping. The description of new mass-spring system method on GPU, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011
Identifikátor:
39225
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELENÝ, Ivo. Vzájemná transformace 3D objektů reprezentovaných trojúhelníkovým povrchem. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Počítačová grafika a výpočetní systémy
Práce na příbuzné téma
-
Dekompozice modelu svalu na svalová vlákna
David CHOLT -
Akcelerace hybridní lokální dekompozice na multi-GPU systémech
Oliver Kuník -
Extrakce lokálních obrazových deskriptorů na GPU
Pavel Cagaš -
Implementace algoritmů na GPU
Filip Schad -
Optimalizace sekvencí mapovaných funkcí na GPU pomocí jejich skládání
Jan Fousek -
Implementace difúzních filtrů na GPU
Lukáš Skovajsa -
Urychlení nástroje EACirc pomocí GPU
Jiří Novotný