Strategie rozvoje cestovního ruchu v Turecku – Bc. Barbora HORÁKOVÁ
Bc. Barbora HORÁKOVÁ
Diplomová práce
Strategie rozvoje cestovního ruchu v Turecku
Strategy of Tourism Development in Turkey
Anotace:
Cestovní ruch se stává stále důležitější součástí ekonomik států. Jednotlivé státy se za pomoci svých strategií cestovního ruchu snaží turismus v zemi rozvíjet. Turecko od 90. let 20. století zaznamenává dynamický nárůst v počtu zahraničních příjezdů, a to i přes vnitrostátní problémy a mezinárodní politickou situaci. Turecká vláda chápe cestovní ruch jako nástroj pro rozvoj země a eliminaci rozdílů …víceAbstract:
Travel and tourist industry has become an important part of every economy in the world. In order to develop the travel industry, individual countries create their strategic plan. Since 1990s Turkey has been witnessing an increasing number of tourists coming to the country despite the unpleasent political situation on local? and international? level as well. Turkish government sees the travel industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Prof. RNDr. Vladimír Baar, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Barbora. Strategie rozvoje cestovního ruchu v Turecku. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Politická a kulturní geografie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza cestovního ruchu v mikroregionu Modré Hory
Karolína Vaňková -
Analýza předpokladů území pro rozvoj cestovního ruchu ve vybrané lokalitě
Veronika Cenedese -
Analýza předpokladů cestovního ruchu ve vybrané lokalitě
Kristýna Cirkovská -
Analýza cestovního ruchu v Libereckém kraji
Dominik Noel -
Geografická analýza cestovního ruchu v okrese Semily
Iveta Vaňátková -
Lokalizační předpoklady a jejich vliv na rozvoj cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji
Iva Jamborová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba