Kvalita služeb v retailovém bankovnictví – Bc. Eva TAJCHMANOVÁ
Bc. Eva TAJCHMANOVÁ
Diplomová práce
Kvalita služeb v retailovém bankovnictví
Service Quality in Retail Banking
Abstract:
Kvalita služeb představuje nedílnou součást jakéhokoliv obchodu, i přesto je někdy zanedbávána a přehlížena. V dnešním vysoce konkurenčním světě je to ale právě kvalita služeb, která hraje rozhodující roli. Tato práce má tedy za cíl představit a aplikovat metody, které hodnotí a měří kvalitu služeb se zaměřením na retailové bankovnictví.Abstract:
Service Quality represents an inseparable part of any business, though, sometimes it is neglected. In today?s competitive world, however, high quality of service plays the decisive role. Therefore, this work aims to introduce and apply methods to assess and measure service quality with focus on retail banking.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2013
Zveřejnit od: 18. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. Günter Hertel
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TAJCHMANOVÁ, Eva. Kvalita služeb v retailovém bankovnictví. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 11. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
David Cingroš -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka
Martin Nevoránek -
Kvalita sociálních služeb v domově pro seniory
Pavlína TOPKOVÁ -
Kvalita ošetřovatelské péče z pohledu klienta na interní hemato-onkologické klinice
Petra Krejčiříková -
Kvalita života klientů s peritoneální dialýzou
Jana Bednářová -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva