Marketingový plán vybraného produktu v oblasti kultury – Adéla BUBNOVÁ
Adéla BUBNOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán vybraného produktu v oblasti kultury
Marketing plan of a selected product in the field of arts
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá především marketingem kultury a jeho postavení v dnešním světe. Snaží se zmapovat životní cyklus kulturního produktu a poznat cílového zákazníka pro něj. Práce je rozdělena na několik částí. První část teoreticky charakterizuje marketing kultury, cílený marketing a marketingový mix. V další části je vytvořena situační analýza pro divadlo Mana a marketingový plán pro …víceAbstract:
This bachelor thesis observes mainly the marketing of arts and its position in today's world. It maps the life cycle of a cultural product and tries to recognize its target customer. This thesis is divided into several parts. The first part theoretically characterizes marketing of culture, target marketing and marketing mix, where the other part creates situational analysis for Mana Theather and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUBNOVÁ, Adéla. Marketingový plán vybraného produktu v oblasti kultury. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
Tereza Bartůňková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Evaluace koncepce rozvoje kultury města Ostravy
Kateřina Šůsová -
Strategický plán rozvoje kultury ve Slavkově u Brna
Karolína Stránská