Vzdělávání mladších žáků s těžkým mentálním postižením – Lucie LYČKOVÁ
Lucie LYČKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání mladších žáků s těžkým mentálním postižením
The Education of younger students with severe intellectual disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním mladších žáků s těžkým mentálním postižením. Hlavním cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením na prvním stupni základní školy speciální a postupy jakými lze žáky ve výuce rozvíjet. Práce obsahuje teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola se zabývá problematikou mentálního postižení. Druhá …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the education of younger students with severe intellectual disability. The main objective is to describe options of education for students with severe intellectual disability at primary special needs school and ways how those students may be developed. The thesis contains theoretical and research part. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LYČKOVÁ, Lucie. Vzdělávání mladších žáků s těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Formy komunikace u dětí s autismem a přidruženým těžkým mentálním postižením
Kateřina Jansová -
Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením
Natalie KLUČÁROVÁ