Návrh marketingové strategie – Bc. Veronika Banýrová, M.Sc.
Bc. Veronika Banýrová, M.Sc.
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie
Marketing strategy proposal
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro firmu LAWI Sport s.r.o. Firma LAWI Sport s.r.o. se zaměřuje na výrobu sportovního oblečení. V první části jsou na základe rešerše literatury vymezena důležitá teoretická východiska, která slouží jako základ pro vypracování této práce. Konkterétně jsou zde vymezeny pojmy týkající se malých a středních firem, strategického řízení firmy a …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on new marketing startegy proposal for the company LAWI Sport s.r.o. The company LAWI Sport s.r.o. focuses on the production of sportswear. In the first part, based on a literature review, important theoretical background is defined, which serves as a basis for the elaboration of this work. Specifically, there are defined terms related to small and medium-sized companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Banýrová, Veronika. Návrh marketingové strategie. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení
Jana Bedřichová -
Založení značky pro sportovní oblečení - podnikatelský záměr
Michal Murányi -
Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení
Ondřej Rašín -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva