Nákupní podmínky a chování zákazníků českého venkova – Barbora NEVAŘILOVÁ
Barbora NEVAŘILOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní podmínky a chování zákazníků českého venkova
Purchasing conditions and behavior of customers in the Czech countryside
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupními podmínkami a chováním zákazníků českého venkova. Konkrétně nákupními podmínkami a chováním obyvatel Konstantinových Lázní a obyvatel přilehlých sídelních útvarů, které administrativně spadají pod Konstantinovy Lázně a které nemají žádnou prodejnu potravinářského zboží každodenní potřeby. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska odborných publikací …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with purchasing conditions and purchasing behavior of customers in the Czech countryside. Specifically, it focuses on the purchasing conditions and behavior of residents of Konstantinovy Lázně and residents of adjacent residential areas that fall under the administratively of Konstantinovy Lázně and do not have any grocery stores for daily needs. The first part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEVAŘILOVÁ, Barbora. Nákupní podmínky a chování zákazníků českého venkova. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketing podniku Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a.s.
Kamila PAUROVÁ -
Harmonizace osobního a pracovního života
Yekaterina Konstantinova -
zamestnanecky vyhody v organizace
Yekaterina Konstantinova -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Vliv temperamentu na nákupní chování
Michaela Červinková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
Roman Lipka -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová