Význam floristické tvorby pro osoby se specifickými potřebami. – Ladislava Ordeltová
Ladislava Ordeltová
Bakalářská práce
Význam floristické tvorby pro osoby se specifickými potřebami.
Meaning of floristic creation for people with specific requirement.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem floristické tvorby pro osoby se specifickými potřebami. Těmito osobami se rozumí osoby se zrakovým postižením. V práci je klasifikováno zrakové postižení, ostatní smysly využívané zrakově postiženými osobami a také estetické prvky, které jsou v aranžmá pro tyto osoby důležité. Dále popisuje, jak správně komunikovat se zákazníkem s postižením zraku. Zaměřuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with importance of floristic work for people with specific needs. These people are visually impaired. The work classifies visual impairment, other senses used by visually impaired people and also aesthetic elements that are important in the arrangement for these people. It also describes how to properly communicate with a visually impaired customer. It focuses on competitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Martinek, Ph.D.
- Oponent: Jarmila Neugebauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Floristická tvorba / Floristická tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Sudoku for Visually Impaired
Adam Libuša -
Inclusive education and its impact on the society and students who are blind and visually impaired: A survey of Nigeria
James Eburikure OLAYI -
Jíme všemi smysly-intervenční projekt
Tereza Svobodová -
Výukový materiál pro rozvoj smyslů zrakově postižených dětí
Andrea ŽŮRKOVÁ -
Cestování dává smysl aneb výtvarná činnost s osobami se zrakovým postižením
Tereza Šejblová -
Slabozrakost
Veronika VÍTKOVÁ -
Vliv slabozrakosti na rozvoj čtení u žáků základních škol
Kateřina Kulšteinová -
Optické a optoelektronické pomůcky v primárním vzdělávání u dětí se slabozrakostí a nízkým vizem
Ondřej Kozohorský