Jiří HAUSNER
Bakalářská práce
Herní engine pro plošinové hry
Game engine for platform games
Anotace:
Výsledkem práce je herní engine pro plošinové hry, jeho editor a dvě jednoduché hry. Editor umožňuje pohodlné vytvoření nových her. Uživatel může přidávat animace, zvuky, objekty nebo úrovně, které se navrhují v editoru úrovní.Abstract:
The result of this work is game engine for platform games, its editor and two simple games. The editor allows comfortable creation of new games. User can add animations, sounds, objects or levels, which can be designed in level editor.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Krajča, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAUSNER, Jiří. Herní engine pro plošinové hry. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Jednoduchý herní engine pro Android
Michal Zich -
Herní 2D engine v Javě
Martin Lepeška -
Prosodická analýza textu (1C, 2C, 3C, 4C, 5C, 6C, 7C, 8C)
Karolína VOLOŠINOVÁ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Przemiany j\c{e}zykowe ludno\'sci regionu wodzis\l{}awskiego pos\l{}uguj\c{a}cej si\c{e} gwar\c{a} \'sl\c{a}sk\c{a} (na przyk\l{}adzie wsi Olza i Odra)
Joanna DANSZCZYK
Název
Vložil
Vloženo
Práva