Markéta HÁJKOVÁ

Bakalářská práce

Sprachliche Analyse deutscher und tschechischer Kinderwerbung im Vergleich

Linguistic analysis of German and Czech children's advertising in comparison
Abstract:
The bachelor work puts a target to make a linguistic analysis of czech and german children´s advertisements in a comparation. This work is divided into the two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused on the definition of the concept ?advertisement? and all its belonging. Further deals with the language means which are later analyzed in the practical part. The practical part …více
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl provést jazykovou analýzu českých a německých dětských reklam v porovnání. Práce je členěna na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu ?reklama? a všech jejích náležitostí, dále se zabývá jazykovými prostředky, které jsou následně v praktické části analyzovány. Praktická část je věnována samotné analýze televizních reklam …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012
Zveřejnit od: 26. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dietmar Heinrich, Dipl. ped.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HÁJKOVÁ, Markéta. Sprachliche Analyse deutscher und tschechischer Kinderwerbung im Vergleich. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání