Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh – Jiří Vihnálik
Jiří Vihnálik
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh
Marketing Communication Concept of a Dutch Company for the Czech Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je předložit návrh marketingové komunikace pro nizozemskou společnost s uplatněním na českém trhu. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definici pojmů týkající se marketingové komunikace ve virtuálním prostředí i mimo něj. Praktická část se věnuje návrhu marketingové komunikace zahraniční společnosti pro ČR, návrhu metod a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.