Jiří Vihnálik

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh

Marketing Communication Concept of a Dutch Company for the Czech Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je předložit návrh marketingové komunikace pro nizozemskou společnost s uplatněním na českém trhu. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definici pojmů týkající se marketingové komunikace ve virtuálním prostředí i mimo něj. Praktická část se věnuje návrhu marketingové komunikace zahraniční společnosti pro ČR, návrhu metod a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.