Miluše KYJOVSKÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace městyse Nový Hrozenkov v cestovním ruchu

Analysis of marketing communication of township Nový Hrozenkov in tourist trade
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve veřejném sektoru, konkrétně marketingovou komunikací městyse Nový Hrozenkov zaměřenou na posílení cestovního ruchu v dané destinaci. Teoretická část práce zahrnuje poznatky o marketingovém mixu, marketingové komunikaci měst a obcí a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části je vypracována analýza marketingové komunikace městyse, analýza …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with marketing communication in public sector, concretely with marketing communication of township Nový Hrozenkov focused on increasing travel movement in the given destination. The theoretical part includes knowledge about marketing mix, marketing communication of municipalities and marketing in travel movement. The analytical part includes analysis of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17967

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KYJOVSKÁ, Miluše. Analýza marketingové komunikace městyse Nový Hrozenkov v cestovním ruchu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe