Analýza marketingové komunikace městyse Nový Hrozenkov v cestovním ruchu – Miluše KYJOVSKÁ
Miluše KYJOVSKÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace městyse Nový Hrozenkov v cestovním ruchu
Analysis of marketing communication of township Nový Hrozenkov in tourist trade
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve veřejném sektoru, konkrétně marketingovou komunikací městyse Nový Hrozenkov zaměřenou na posílení cestovního ruchu v dané destinaci. Teoretická část práce zahrnuje poznatky o marketingovém mixu, marketingové komunikaci měst a obcí a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části je vypracována analýza marketingové komunikace městyse, analýza …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with marketing communication in public sector, concretely with marketing communication of township Nový Hrozenkov focused on increasing travel movement in the given destination. The theoretical part includes knowledge about marketing mix, marketing communication of municipalities and marketing in travel movement. The analytical part includes analysis of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17967
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYJOVSKÁ, Miluše. Analýza marketingové komunikace městyse Nový Hrozenkov v cestovním ruchu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour
Veronika Pfaffová -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová