Michaela PAVLOVSKÁ

Bakalářská práce

Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce

Improving customer satisfaction through innovation of internal communication processes of the company providing services for social events
Anotace:
Zástupci z řad generace Z se v roli zákazníka chovají velmi specificky, a to například v tom, že svá rozhodnutí silně opírají o osobní doporučení produktů či služeb ze stran známých. Pro firmu je tedy klíčová spokojenost stávajících zákazníků, díky které roste její úspěšnost. Cílem práce bylo navržení inovací v interních procesech komunikace zaměstnanců firmy zajišťující služby pro společenské akce …více
Abstract:
Generation Z customers tend to behave in a very particular way because they base their decisions on word-of-mouth recommendations of someone they know and trust. Therefore, the satisfaction of current customers is a key to a successful business. The thesis aims to design innovation of the internal communication process between the event management company's employees to increase customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLOVSKÁ, Michaela. Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management