Zakladatel plzeňské vědecké historiografie - Josef Strnad – Pavla ŠNAUEROVÁ
Pavla ŠNAUEROVÁ
Bakalářská práce
Zakladatel plzeňské vědecké historiografie - Josef Strnad
The founder of Pilsner scientific historiography - Josef Strnad
Anotace:
Práce pojednává o Josefu Strnadovi, plzeňském archiváři, muzeologovi, historiografovi a pedagogovi. Je v ní zpracován jeho profesní životopis, historiografická a ediční činnost. Popisuje dějiny institucí, ve kterých Strnad pracoval, tedy Archivu města Plzně, II. české státní reálné školy a Městského historického musea. Dále se zabývá propojením Josefa Strnada s plzeňským Spolkem přátel vědy a literatury …víceAbstract:
The work deals with Josef Strnad, Pilsner archivist, worker of museum, historiographer and pedagogue. His professional biography, historiography and edition activities are arrangement in this work. It describes the history of institutions that are pair with Strnad's activity, namely The Second czech state realschool, The Urban historical museum and The Archive of Pilsen. Then it deals with the conection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Naděžda Morávková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠNAUEROVÁ, Pavla. Zakladatel plzeňské vědecké historiografie - Josef Strnad. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Historická studia / Historie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Spolek přátel vědy a literatury české
Jiří POLÍVKA -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Fantastická literatura v čítankách a učebnicích českého jazyka a literatury pro střední školy
Barbora Škamlová -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová