Kateřina SLOVÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán Centra volnočasových aktivit

Marketing plan of Leisure Centre
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala marketingovým plánem neziskové organizace Centra volnočasových aktivit. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezena specifika na základě dostupné literatury marketingu neziskových organizací a marketingu služeb včetně sestavení marketingového plánu v těchto organizacích. V praktické části této práce jsem …více
Abstract:
In my thesis I looked at the marketing plan for non-profit organization Centrum volnočasových aktivit (Center of leisure activities). The thesis is divided into two parts: theoretical and practical one. In the theoretical part the specifics are defined based on the available literature about non-profit organization marketing and services marketing, including preparation of marketing plans in these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 20998

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLOVÁKOVÁ, Kateřina. Marketingový plán Centra volnočasových aktivit. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing