Marketingový mix v nákladní dopravě – Martin Sedliský
Martin Sedliský
Bakalářská práce
Marketingový mix v nákladní dopravě
The Marketing Mix of Cargo Transport
Anotace:
Tato práce je věnována marketingovému mixu, zejména marketingovému mixu dopravních služeb. Práce se zabývá popisem jednotlivých složek marketingového mixu, trhu dopravních služeb a analýzou marketingového mixu společnosti Taurus Trans, spol. s r. o. a návrhem doporučení pro odstranění případných nedostatků.Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing mix, particularly the marketing mix of transport services. The thesis includes specification of individual elements of marketing mix, transport services market, and analysis of marketing mix of the company Taurus Trans, spol. s r. o., and the suggested recommendations for elimination of possible defects.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sedliský, Martin. Marketingový mix v nákladní dopravě. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Produktový mix Českých drah, a.s.
Martin Kopřiva -
Analýza marketingového mixu dopravní společnosti
Petr Vilam -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku služeb
Zuzana Kondziolková -
Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb
Lucie Krátká -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková