Marketingová komunikace vinotéky Vineum Class v Litoměřicích – Kristýna VALACHOVÁ
Kristýna VALACHOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace vinotéky Vineum Class v Litoměřicích
Marketing communication of the wine shop Vineum Class in Litoměřice
Anotace:
Diplomová práce se zabývala marketingovou komunikací vybrané firmy vinotéky Vineum Class. Cílem této práce bylo zvýšení zisku vinotéky Vineum Class v Litoměřicích, pomocí výběru a využití nejvhodnějších marketingových kanálů pro tuto firmu. Tohoto cíle bylo dosaženo díky průběžné realizaci marketingových aktivit, které byly hodnoceny pomocí dotazníkového šetření distribuovanému příchozím zákazníkům …víceAbstract:
The diplom thesis deal with marketing communication of selected company Vineum Class. The aim of this thesis was to increase the profit by selecting and using the most suitable marketing channel for the company Vineum Class in Litoměřice. This aim was achieved through the continuous implementation of the marketing activities, which were rating throught the questionary survey giving to the incoming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALACHOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingová komunikace vinotéky Vineum Class v Litoměřicích}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5vcisv/.
Jak správně citovat práci
VALACHOVÁ, Kristýna. Marketingová komunikace vinotéky Vineum Class v Litoměřicích. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska