Komunikační strategie firmy s módními doplňky – Radka NOŽIČKOVÁ
Radka NOŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie firmy s módními doplňky
A communication strategy for company dealing in fashion accessories
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je návrh komunikační strategie firmě OnStyle, s.r.o., která se zabývá prodejem piercingů, módních doplňků, hodinek a šperků z nejrůznějších materiálů v prodejnách po celé České republice. V teoretické části se věnuji problematice marketingové komunikace a analyzuji zde jednotlivé nástroje i její nové trendy, které souvisejí s rostoucím významem internetu. V praktické části …víceAbstract:
The topic of my thesis work is the communication strategy to corporate OnStyle, Ltd., which sells piercings, fashion accessories, watches and jewellery from a variety of materials in stores throughout the Czech Republic.The theoretical part is devoted to the issue of marketing communications and analyzes here the different tools and the new trends related to the growing importance of the Internet. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOŽIČKOVÁ, Radka. Komunikační strategie firmy s módními doplňky. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna