Radka NOŽIČKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační strategie firmy s módními doplňky

A communication strategy for company dealing in fashion accessories
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je návrh komunikační strategie firmě OnStyle, s.r.o., která se zabývá prodejem piercingů, módních doplňků, hodinek a šperků z nejrůznějších materiálů v prodejnách po celé České republice. V teoretické části se věnuji problematice marketingové komunikace a analyzuji zde jednotlivé nástroje i její nové trendy, které souvisejí s rostoucím významem internetu. V praktické části …více
Abstract:
The topic of my thesis work is the communication strategy to corporate OnStyle, Ltd., which sells piercings, fashion accessories, watches and jewellery from a variety of materials in stores throughout the Czech Republic.The theoretical part is devoted to the issue of marketing communications and analyzes here the different tools and the new trends related to the growing importance of the Internet. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOŽIČKOVÁ, Radka. Komunikační strategie firmy s módními doplňky. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing