Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele – Bc. Jakub Sladký
Bc. Jakub Sladký
Bakalářská práce
Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele
Modern marketing from the perspective of social science and its impact on contemporary consumer
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nichbude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví.Abstract:
The aim of this thesis is to determine how marketing tools influence the saleability of the product, which these tools are most effective. Work will analyze selected in the research examining consumer from the perspective of the social sciences. On the basis of these will evaluate the conclusions of the work, which will analyze current marketing trends and possible future developments in this sector …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sladký, Jakub. Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová -
Sociální odpovědnost a nákupní chování zákazníků vybrané společnosti
Katka Formanová -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová