Ondřej ZUNA

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace

Marketing strategy of chosen video game consoles of eighth generation
Anotace:
Cílem této práce je vyhodnocení a vzájemné porovnání marketingových strategií u dvou nejkonkurenčnějších konzolí osmé generace prostřednictvím vybrané metody. Jako hlavní konkurenti byly vybrány konzole Playstation 4 a Xbox One, jelikož jsou si nejpodobnější a patří mezi nejprodávanější značky herních konzolí světa. Nejdříve byl sestaven marketingový mix, na jehož základě se hodnotily jednotlivé části …více
Abstract:
Main goal of this thesis is evaluation and mutual comparison of marketing strategies of two most competitive video game consoles of the eight generation through chosen method. Playstation 4 and Xbox One were chosen as main console competitors, due to their most mutual similarities and both of them belong among the most selling console brands in the world. At first marketing mix was created, by which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZUNA, Ondřej. Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management