Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace – Ondřej ZUNA
Ondřej ZUNA
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace
Marketing strategy of chosen video game consoles of eighth generation
Anotace:
Cílem této práce je vyhodnocení a vzájemné porovnání marketingových strategií u dvou nejkonkurenčnějších konzolí osmé generace prostřednictvím vybrané metody. Jako hlavní konkurenti byly vybrány konzole Playstation 4 a Xbox One, jelikož jsou si nejpodobnější a patří mezi nejprodávanější značky herních konzolí světa. Nejdříve byl sestaven marketingový mix, na jehož základě se hodnotily jednotlivé části …víceAbstract:
Main goal of this thesis is evaluation and mutual comparison of marketing strategies of two most competitive video game consoles of the eight generation through chosen method. Playstation 4 and Xbox One were chosen as main console competitors, due to their most mutual similarities and both of them belong among the most selling console brands in the world. At first marketing mix was created, by which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZUNA, Ondřej. \textit{Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5zfcdc/.
Jak správně citovat práci
ZUNA, Ondřej. Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová