Strategie marketingového řízení firmy – Bc. Dominika Doubková
Bc. Dominika Doubková
Diplomová práce
Strategie marketingového řízení firmy
Strategy of company marketing management
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. V první části práce, která je rešerší literárních a dalších adekvátních zdrojů, jsou vymezeny základní marketingové pojmy, principy strategií a pojmy z oblasti strategického marketingu. Vybraným subjektem pro účely této práce je firma Penta Real Estate, s.r.o., developerská společnost působící v hlavním městě Praze. Této …víceAbstract:
This thesis deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first part of the thesis, which is a research of literary and other adequate resources, defines the basics of marketing concepts, principles of strategies and concepts from the field of strategic marketing. The company Penta Real Estate, s.r.o. which has been chosen for this thesis is a developer company operating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek
Název
Vložil
Vloženo
Práva