Zhodnocení prodejních technik vybraných subjektů – Bc. Václav Miška
Bc. Václav Miška
Diplomová práce
Zhodnocení prodejních technik vybraných subjektů
Sales Techniques Evaluation
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení dopadu prodejních technik na vybranou skupinu. V praktické části byly použity metody kvalitativního analýzy, metoda skrytého zúčastněného pozorování na prodejních akcích a metoda polostrukturovaných rozhovorů se seniory. Na základě zjištěných informací byla provedena jejich kategorizace a poté proběhlo vyhodnocení výsledků. Diplomová práce byla aktualizována …víceAbstract:
The main objective of this Master Thesis is the evaluation the impact of manipulative sales techniques to a selected group. In the practical part were used methods of qualitative analysis, method involved hidden observation at sales promotions and method of semi-structured interviews with seniors. According to informations taken from these methods have been made their categorisation and next step was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Most
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva