NÁPRAVNÍKOVÁ, Monika. \textit{Vliv marketingových atributů výrobku na kupní chování spotřebitelů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/61utj8/.
NÁPRAVNÍKOVÁ, Monika. <i>Vliv marketingových atributů výrobku na kupní chování spotřebitelů</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/61utj8/.
NÁPRAVNÍKOVÁ, Monika. Vliv marketingových atributů výrobku na kupní chování spotřebitelů. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/61utj8/.
@misc{Napravnikova2012thesis,
AUTHOR = "Nápravníková, Monika",
TITLE = "Vliv marketingových atributů výrobku na kupní chování spotřebitelů [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-10-19]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/61utj8/",
}
@misc{Napravnikova2012thesis,
AUTHOR = {Nápravníková, Monika},
TITLE = {Vliv marketingových atributů výrobku na kupní chování spotřebitelů},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/61utj8/},
URL_DATE = {2024-10-19},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Nápravníková
| jméno = Monika
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Vliv marketingových atributů výrobku na kupní chování spotřebitelů
| url = https://theses.cz/id/61utj8/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-19
| poznámka =
| jazyk =
}}