Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o. – Hana KONČICKÁ
Hana KONČICKÁ
Diplomová práce
Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o.
Project for Internet Marketing Improvement in Praktik SW Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o. a navržení projektu pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce obsa-huje průzkum literárních pramenů a shrnutí teoretických a metodických poznatků pojedná-vajících o všeobecné problematice internetového marketingu. V úvodu …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to review the present state of internet marketing in the company Praktik SW spol. s r.o. and to design another improvement project. The thesis consists of the theoretical and the practical parts. The theoretical part includes the research of source-books and the summary of theoretical and methodical knowledge, which is related to the general problems of internet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONČICKÁ, Hana. \textit{Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/6200xc/.
Jak správně citovat práci
KONČICKÁ, Hana. Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické podnikání.
František Menclík -
Podnikatelský plán v oblasti elektronického podnikání
Kateřina Kukrechtová -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Možnosti užití e-bankovnictví v elektronickém podnikání
Martina Čičatková -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
Huu Hoa Nguyen -
Porovnání eshopů a jejich vhodnosti pro podnikání a možnosti online propagace
Andrej Čubirka