Nákupní chování spotřebitelů v prodejně – Bc. Sára ŠÍTALOVÁ
Bc. Sára ŠÍTALOVÁ
Diplomová práce
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
Consumer behaviour of consumers in the store
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat nákupní chování spotřebitelů v prodejně a navrhnout změny prostorového uspořádání vybrané prodejny. Teoretická část se zaměřuje na popsání rozdílů mezi spotřebním a nákupním chováním, přístupům ke spotřebnímu chování a faktorům, které jej ovlivňují. Podstatnou částí je též kupní rozhodovací proces a principy space managementu. Praktická část mapuje současný stav prodejny …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to describe the consumer buying behaviour in the store and to design changes in the spatial store layout. The first part of the thesis focuses on describing differences between consumer behaviour and consumer buying behaviour, approaches to the consumer behaviour and the factors, which influence it. An important part is also the purchasing decision-making process and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Pavol Kita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍTALOVÁ, Sára. Nákupní chování spotřebitelů v prodejně. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova
Název
Vložil
Vloženo
Práva