Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách – Josef MERGL
Josef MERGL
Bakalářská práce
Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách
The influence of online marketing on the success of selected political parties in elections
Anotace:
Motivem sepsání této bakalářské práce byl stoupající vliv politického marketingu a to zejména online-marketingu ve volební kampani. Stav poznání v tomto tématu je především v zahraničí na dobré úrovni. Bylo již provedeno několik velmi konkrétních studií zabývajících se tímto tématem a jejich výsledky jsou dalším dobrým důvodem, proč vliv online marketingu na výsledek voleb otestovat i v ČR, a to zejména …víceAbstract:
The motivation for writing this bachelor's thesis was the increasing influence of political marketing, particularly online marketing, in electoral campaigns. The state of knowledge on this topic is particularly advanced abroad, with several very specific studies already conducted on this subject, and their results provide a good reason to test the influence of online marketing on election outcomes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MERGL, Josef. \textit{Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/624tq1/.
Jak správně citovat práci
MERGL, Josef. Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Ženy v politickém systému Kladenska a politický marketing
Kateřina Skálová -
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
Martina Lhotská -
Politický marketing v rámci komunálních voleb
Lukáš SLADKÝ -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Milan Peruth