Rodiče jako faktor inkluzivního přístupu u dítěte se zrakovým postižením. – Alena VALEČKOVÁ
Alena VALEČKOVÁ
Bakalářská práce
Rodiče jako faktor inkluzivního přístupu u dítěte se zrakovým postižením.
Parents as a factor of inclusive approach to disability in child with visual impairment.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice inkluze jedince do škol, společnosti i běžného života, která je podmíněna přístupem rodičů. Podrobněji se zaměřujeme na období zjištění zrakové vady, vyhledání poradenských služeb a v neposlední řadě zařazení do škol a společnosti. Teoretická východiska jsou rozdělena do tří kapitol, v nichž popisujeme jedince se zrakovým postižením, přes definice, stupně …víceAbstract:
This thesis deals with inclusion of individuals in school, society as well as every day life, which is influenced by the attitude of parents. We focus on time of discovery of visual defect, finding Education Counselling Centre and, last but not least, inclusion in school and society. Theoretical part of the work is divided into three chapters, which deal with individuals with visual impairments, definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Zveřejnit od: 26. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALEČKOVÁ, Alena. Rodiče jako faktor inkluzivního přístupu u dítěte se zrakovým postižením.. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ