Ing. Jitka PACVOŇOVÁ

Bakalářská práce

Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.

Analysis of customers´ expectations during the emption of worn-out cars for company Auto color Design, Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007 …více
Abstract:
This bachelor work deals with issue of customers´ expectations that becomes an important factor of company success. In the theoretical part of this work there is a summary of literary sources, which are intent on the principle and detection of customers´ expectations. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made from 10th March to 11th April 2007. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 4123

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PACVOŇOVÁ, Jitka. Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika