Chování spotřebitele při nákupu pobytových zájezdů do zahraničí – Bc. Dominika Gulisová
Bc. Dominika Gulisová
Diplomová práce
Chování spotřebitele při nákupu pobytových zájezdů do zahraničí
Consumer behaviour when buying residential trips abroad
Anotace:
Gulisová, D. Chování spotřebitele při nákupu pobytových zájezdů do zahraničí. Diplo-mová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících nákupní chování spo-třebitele při nákupu pobytových zájezdu do zahraničí. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro cestovní kanceláře a cestovní agentury ke zvýšení efektivnosti marketin-gové komunikace …víceAbstract:
Gulisová, D. Consumer behaviour when buying residential trips abroad. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with the analysis of factors influencing the shopping behav-iour of consumers when buying a residential trip abroad. The main goal of this work is to propose recommendations for travel agencies to increase the effectiveness of marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Andrea Králiková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Oportunitní jednání klientů cestovní kanceláře
Markéta Vondráková -
Fenomén stárnutí populace a jeho vliv na cestovní ruch
Barbora Bučková -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingový plán pro cestovní agenturu
Vojtěch Mühlhansl -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka