Arteterapie z pohledu zážitkové pedagogiky – Anna KNEIFLOVÁ
Anna KNEIFLOVÁ
Diplomová práce
Arteterapie z pohledu zážitkové pedagogiky
Art Therapy From the Perspective of Experiential Education
Anotace:
Práce je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována arteterapie, nastíněny její východiska, historie, cíle a cílové skupiny. Dále je představena zážitková pedagogika a formy její práce. V praktické části je sborník nápadů jak využít arteterapii formou zážitkové pedagogiky. Poslední část tvoří rozbor pěti dětských obrázků.Abstract:
The thensis consists of theoretical part and of practical part. Firstly, the art therapy is defined in the theoretical part. Moreover, the experiential education - its history and present is presented. The last chapter of the theoretical part comprises a reflection about the relation between the art therapy and experiential education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2007
Zveřejnit od: 25. 6. 2007
Identifikátor:
9635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Marie Lhotová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNEIFLOVÁ, Anna. Arteterapie z pohledu zážitkové pedagogiky. Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 06. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané techniky sebepoznání jako prostředek sebevýchovy v životě vysokoškolských studentů
Martina HOMOLOVÁ -
Pedagogika zážitku ve školní družině
Alžběta HAVRANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva