Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření – Bc. Barbora KAČABOVÁ, DiS.
Bc. Barbora KAČABOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření
The Psychological Aspects of Pre-school Children with Supportive Measures
Anotace:
Tématem diplomové práce je problematika psychologických zvláštností předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření. Zabývá se výzkumným problémem: Které psychologické zvláštnosti jsou akcentované u předškolních dětí se speciálními edukačními potřebami? Výzkumné šetření bylo realizováno formou kvalitativního výzkumu. Pro výzkumné šetření byla zvolena případová studie. Výzkumný soubor tvoří čtyři děti …víceAbstract:
The theme of the thesis is: "Specific Psychological Issues Concerning Preschool Children With Special Needs". The research targets the following question: Which psychological issues are prominent in preschool children with special education needs? The research project was chosen as a case study, and qualitative research procedures were applied during the course of the research project. The study group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 11. 2019
- Vedoucí: PhDr. Vladislava Heřmanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAČABOVÁ, Barbora. \textit{Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/64976n/.
Jak správně citovat práci
KAČABOVÁ, Barbora. Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková