Charlotte Kanyzová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Marketing Communication of Selected Non-profit Organization
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění stávající marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a následné podání návrhu na její zlepšení. Práce je rozčleněna na dvě dílčí části - teoretickou a praktickou část. V první části je definován neziskový sektor, marketingová komunikace a její části. Následuje charakteristika a postupy marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny analýzy na …více
Abstract:
My bachelor's thesis aim is to find out the current marketing communication of a selected non-profit organization and then sudmit a proposal for its improvement. The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The first part defines the non-profit sector, marketing communication and its parts. The following are the characteristics and procedures of marketing research. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kanyzová, Charlotte. Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe